Sanningen

Inlägg 7
Nu ska jag berätta. Nu börjar resan då världen ska få veta. Vem han egentligen är och vad fan han sysslar med. Jag skulle kunna sätta dit den jäveln. Jag vet var han har allt: kokain, gräs, LSD, ectasy. Jag vet också att han har en hel hög med pass från olika länder. Han har mitt pass och foton på många tjejer i en pappers-låda högst upp i en av garderoberna. En kväll hade han och spanjoren, en annan idiot, suttit där och blivit höga, skrattat och kommenterat alla tjejerna. De var många som var yngre än mig. De kom från Rumänien, Bulgarien, Ukraina ... Jag minns inte alla, men jag kommer ihåg när de satte betyg på dem. Typ Ana, sexton, från Bulgarien en sjua, för hon sög dåligt, men hade en bred anal. Och så där höll de på. De skrev ned det på baksidan av varje foto, som en lek. Jävla galningar. Fatta! Och där satt jag och kollade på tv samtidigt, som om det var helt normalt. Jag var helt borta, avtrubbad och död på nåt sätt. Vad skulle jag göra? Det är klart jag knarkade och drack. Jag stängde av och låtsades som ingenting. Tills den där dagen när jag på nåt konstigt sätt fick mod till mig att bara dra. Och nu flyger jag fritt.