Djupt in

Inlägg 6
Djupt in i dig ska den komma. Lika djupt som du har varit i mig. Lika ont på dig ska det göra, som det gjort på mig. Lika hårt ska jag pressa in den, som du gjort i mig. Lika mycket ska du gå sönder inuti som jag gjort varje gång du tagit makten över mitt inre. Förstöras inifrån. Som jag gör. Riktigt lång och stor ska den vara. Vass och blänkande. Sen ska du inte kunna göra illa mig mer. Du ska ruttna långsamt. Odören av din ruttnande själ kommer att få dig att välja att sluta andas. Du kommer inte att orka se ditt inre. Jag kommer att stå bredvid och se på. Sparka på dig när du ligger, precis som du gjort på mig. Jag tänker skratta åt dig. Njuta av att se hur du blir ett med marken. Hela ditt väsen kommer att försvinna i en mörk stinkande pöl. Jag kommer att trampa på den. Duvorna gör mig sällskap och både dricker upp dig och lämnar sin avföring på dig. Du ska ruttna i helvetet. För det är där du hör hemma.